• thumb1
  • thumb2
  • thumb3

Algemeen

Onderstaand vindt u een verzameling van veel gestelde vragen.

Niet gevonden wat u zoekt? Neem dan contact met ons op. Klik hier.



Wanneer is het zeker dat een individuele dagtocht definitief door gaat?

Wij verwachten dat alle geboekte individuele dagtochten door zullen gaan.
Mocht de minimale deelname echter niet behaald worden, dan hoort u dit uiterlijk 1 week van te voren via telefoon of e-mail.
Naar boven

Krijg ik mijn geld terug als er te weinig boekingen zijn en de individuele dagtocht niet door kan gaan?

Mocht de minimale deelname niet behaald worden en wij onverhoopt de individuele dagtocht niet door kunnen laten gaan, dan hoort u dit uiterlijk 1 week van tevoren.

Wij geven u dan de keuze:

 *   U kunt uw boeking verzetten naar een andere datum/andere dagtocht.
 *   Wij betalen u het betaalde bedrag terug.
Naar boven

Kan ik een geboekte dagtocht online wijzigen of annuleren?

Het is niet mogelijk een reeds geboekte dagtocht online te wijzigen of te annuleren. Voor een wijziging kunt u contact met ons opnemen.
Naar boven

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Betaling van uw dagtocht is mogelijk met iDEAL en contant aan de chauffeur.
Naar boven

Kan mijn rollator / rolstoel mee in de touringcar?

Een rollator kan opgevouwen onderin de touringcar vervoerd worden. Voor een opvouwbare scootmobiel en opvouwbare rolstoel geldt hetzelfde.
Naar boven

Kan ik cadeaubonnen voor dagtochten kopen?

*Cadeaubonnen - Het perfecte cadeau voor alle gelegenheden
*Verkrijgbaar vanaf slechts €25,-
*Laat familie en vrienden zelf kiezen uit onze uitgebreide keuze aan individuele dagtochten.
Naar boven

Zijn we verzekerd bij een reis/dagtocht met de touringcar?

In de touringcar bent u verzekerd.
Deze verzekering is geldig als u in de touringcar bent.
Zodra u uitgestapt bent is deze verzekering uiteraard niet meer van toepassing.
Naar boven

Is het dragen van veiligheidsgordels verplicht?

Ja! Indien een zitplaats is voorzien van een veiligheidsgordel, dan moet deze gedragen worden door de passagier. Onze bussen beschikken allemaal over veiligheidsgordels.
Naar boven

Hoeveel passagiers mogen er in een touringcar?

Het maximum aantal passagiers wordt bepaald door het aantal zitplaatsen in de touringcar. Het is niet toegestaan om extra passagiers, die in het gangpad staan of zitten, mee te nemen. Het is ook niet toegestaan om passagiers, bijvoorbeeld jonge kinderen,  zitplaatsen te laten delen.
Naar boven

Waar kan ik terecht voor verloren voorwerpen?

Als u iets vergeten of verloren bent in de bus  kunt u tijdens kantoor uren  terecht bij Streef Reizen via nummer 0345 515141
Naar boven